Esrvl Her ikisinde de hiçbir yan etki yaşamadım ben. Ne kol agrisi ne de başka birşey normal herzamanki gibiydim. Sadece aşı olduğum yere bastirrsam hissediyirdum o da olduğum gün. Herkeste farklı yan etki yapanda vardır illaki ama 1 gün o da. Sizin kararınız ama aşının yan etkilerinden çok virüsün bırakacaklari hasar beni daha çok ürküttugu için oldum vallahi.