Esrvl Ben aşı olmak istiyorum. Bebeğim 19 günlük doktor aşı olmama izin verir mi bebeğim küçük diye. Sağlık ocağı doktoruna sorsam ol yada olma der mi? Ve aşı olduktan sonra 8 saat emzirilmemeli mi?
Adaduygu Esrvl 2 aylikken biontech vuruldum 1 saat sonra sagmadan direk emzirdim diger dounuzda sanirim 3 aylikken falan olmustum ondada direk emzirdim
Alpbeybi Esrvl 1 haftalıkken Biontech oldum. Hemen emzirdim ara vermedim. Bebeğe bi yan etkisi olmadı.
Esrvl Serapveminikleri peki siz aşı olduktan sonra 8 saat emzirmediniz mi? Öyle okumuştum bi yerde aşı olduktan sonra 8 saat emzirilmemeliymiş
Serapveminikleri Esrvl yok canım öyle birşey demediler bana eve geldiğim gibi emzirdim hiç birşey olmadı çok şükür çok kişide vermiş
BihterZiyagil Ben 5 günlükken oldum, 2 doktor onayı ile ara vermeden emzirdim. Hamileler de aşı oluyor, o yüzden emzirmenin sakıncası yoktur.
Adaduygu Esrvl bendd ilk doz yan etki yapti oda kolum hic kalkmadi ve bi halsizlik vardi o kol agrisida 1 gun surdu 2. Doz hic ne kolum agridi ne halsizligim hicbiseyim yoktu
Gullcann Esrvl Bebeğim 1,5 aylıkken ilk aşımı oldum biontech 2 ay 5 günlükken de 2. Dozu oldum . Her ikisinde de direkt emzirdim. Doktorum önermisti bebeginde senden antikor alır diye. Şuan 2,5 aylik hiçbir sorun yaşamadım
Alpbeybi Esrvl evet. Hem kadın doğum doktoruma, hem çocuk doktoruma, hem de doğumdaki anestezi doktoruma sordum 🙌🏻