Lamidilomaho alisileedis deneyin isderseniz bide patates birazda icerisine pirinc katin sizin dilde bilmiyorum ama tuy gibi spagetdiden kucuk biseyler oluyo ondada kata bilirsiniz bazen kabakda katiyordum ben bazen o pirincin yerine bulqurda katiyodum blendirliyib veriyodum 6aydam sonra blendiri birakdim ama
Lamidilomaho [silindi] iki kup seker atiyodum pekmez bilmiyorum olurmu o ayda ya olmazmi ama simdi veriyorum pekmez 7aydan bu yana hep katiyorum sabah kahvtisina
Lamidilomaho Yigit_eminim inanirmisinz ben ikinci kizimda hic yapmadim ilk sebze vereyim yok tatli olmazmis falan hic oyle kuralar koymadim nede uc gun kuralina uymadim ilkim oyle isdahsiz olunca bende ikinciyi boyle yapdim iyikide yapmisim valla ilk kizim yeni yeni yemek yiyo 13aylikken basladi normal yemeye ancal formul sut iciyodu
Yigit_eminim Lamidilomaho neler verebilirim peki meyvelerin sularını falan mı sebze falan verebilir mi 4 aylikken
Lamidilomaho Yigit_eminim evet 6aylikken ne vere biliyosak 4aylikkende vere biliriz ben yogur suzuyodum onun icine farkli meyveler katiyodum guzel oluyodu
Lamidilomaho Bide kizlar bi yerde okudum yumurtanin tamini artik vere bilirmisiz diye bende denedim sukur bisey olmadi onuda 7aylikken basladim bir yumurta icersine bi cay kasigi yogurt birazda ekmek ici katip omlet yapiyorum
Lamidilomaho Sizin iciniz nasi rahat edicekse oyle yapin hem gunde bir defa verim cocugun tepkisine bakin
okuyanannee alisileedis benim kızım prematüre düşük ağırlıklı doğdu meme reddi var zorluyorum mama da öyle zor içiyor kilosu da yaşıtlarının biraz gerisinde olduğu için doktoru 5. Ayda ek gıdaya geçelim dedi liste verdi ama bize 4. Ay biterken dedi biraz daha bekleyin bence
Ohaezgi Lamidilomaho benimde kızım herseyi yiyor 4.5 aylıkken başlamıştım şuan 6 aylık bende iyiki erken başlamışım diyorum
Yamanikomm alisileedis yok konusmadik sanirim benim bebegim gecici bi istahsizlik yasadi sukur gecti simdi bende ek gida icon alistime yapiyorum ondan
Damla_eflin alisileedis Hıcbır Bilgim Yok Doktorunuza Sorabilirsınız Canım Benım Oglum Daha 3 Ay 17 Gunluk Oldugu İcin Bilmiyorum 🤷♀️ Benimkide Mama Hıc Almadı Ya
alisileedis Damla_eflin 2 ay kadar sağdım sonra azalmaya başladı ve bitti 😔 zaten stresten gitmişti korona olmuştuk.
Damla_eflin alisileedis Cok Gecmıs Olsun Ya Doktorunuza Danısın Eger Uygunsa Verebilirsiniz Azar Azar 😊
Tugceonrdml_ alisileedis doktorunuz da gerekli gördüyse bi zararı olmaz zaten sadace mama ile besliyorsanız geçmekte sıkıntı olmayacaktır