Hanımlar bebeğim doğdu doğalı yemez meme de emmedi, mamayıda eğer keyfi varsa bütün evi kucağımda turlayarak yer oda 30-40 cc. Onun haricinde uyutup ancak 90 cc verebiliyorum. Artık iyice zorlaşmaya başladı. Çocuk gastroya gidiyoruz 5. Ayda başla dedi ama bebeğim kilo almıyo yemediği için çiş de çok az yapıyo. Acaba 4.5 aylıkken başlasam sorun olur mu ?