Milamoms aynı ben ya bende öyleyim kafayı yicem artık ama yapacak bişey yok mecbur katlancam cocuk ergen ve ruh sağlığı doktoruna götürdüm o da atarax şurup verdi gece uykularından kalkıyo diye verdi bende kullanmadım yan etkileri yüzünden korktum açıkcası kalktığında geri uyutmaya çalışıyorum uyumazsa mecbur bende uyumuyorum birde benim 44 günlük bebeğim var ikisi bir ağladığı zaman eyvah eyvah birde benim oğlum şu an 20 aylık olcak istediği olmadığında her yere kafa atıyo kapı duvat yer neresi olursa