aybukee nasıl bu durumdan şikayetçi oluyorlar anlamıyorum. Ezan sesine, yatakta dönme sesime bile uyanan bir bebeğim var. Bi arkadaşım var bebegi hergun deliksiz uyuyor 9 da yatiyor sabah 6 da kalkıyor. Bazen gece uyaniyirmus bir kere. Ay bu gece uyandi 40 dk uyumadi diye şikayet ediyor..🥲 neden ya nedeennnn? benim oğlum 2 saatte bir uyanirsa gece bu gece iyi uyudu diyorum o haldeyim artık