Ozge2405 90 ml 3 ölçek oluyor. 100 koyduğunuzda belki daha az doyurucu olduğundan sık acıkabilir. 120 ml 4 ölçek verseniz eğer yiyebiliyorsa? Ve oyalayabildiğiniz kadar oyalayın bebeği yani hemen 2 saate bir vermek gerekmiyor eğer açlık göstermiyorsa veya çok ağlayıp huysuzlanmadığı sürece mama vermeyin bence. Gece özellikle uyandığında genelde oyalayip geri yatırıyorum bebeği gece çok sık mama vermek iyi değil bilginiz olsun tabi çocuğunuzu bilmediğimden çok bir şey söylemek istemem siz gozlemleyin ona göre ayarlayın ☺️