Ozge2405 Anneler ( 2 aylık bebeği olanlar ) bebeklerinizi sadece mama ile besleyenler kaç saate ne kadar mama veriyorsunuz
Baharcnl Ozge2405 Valla benim kızım 6 aylık olucak 1 hafta sonra hala 2 saatte bir besleniyor 4 ölçek 120 ml. 60 ml verebilirsiniz sizde 2 saatte bir
Zlm Ozge2405 evet şimdi 3 buçuk aylık 90 iciyo normal tabloya göre az ama benim kızım öyle doyuyo şimdi 3 4 saatte bir iciyo ara ara deniyorum 120 yi icmiyo 😊
Mugekiran Benimki 90 yiyordu 2 aylıkken. 2 saatte bir vermenizi öneririm bu şekilde düzen oluşturmak daha iyi oluyor yoksa sık sık verince hem kilo alımı çok fazla oluyor, hemde mamanın sindirimi anne sütü gibi kolay olmadığı için rahatsızlanabilir bebek
Ozge2405 Mugekiran bende 100 ml 3 ölçek veriyorum 2-3 saate bir elim de çok veriyosun diyo mama paketin de günlük biberon sayısı 6 yazıyo sen veriyosun 10. Diyo ben mi yanlış yapıyorum anlamadım bu konu evde gerginlik yaratıyor
Sevo2855 Mugekiran benim bebeğim 120 içiyo en az 3 en fazla 4 saat dayanıyo gaz sıkıntısı vs var sizce 60 -60 iki saatte bir versem daha güzenli olur mu daha kolay mı sindirir
Ozge2405 Zlm kaç ölçek koyuyorsun 😌. Ki o zaman 😌. Evde bu yüzden bi gerginlik var zaten hep bu gerginlik yüzünden sütüm kesildi eşim mamayı çok veriyosun diyo benim bebeğim 2 saatte bi acıktığıda oluyo 3 saate birde neymiş 4 saate bir vericekmişim el kadar bebek napim bekle oğlum diyince anlicak sanki sonra alıştırdın manaya diyo söyleniyor of ne birikmişim valla daha gece tartıştık bu konu yüzünden gözüme uyku girmiyo al çok biliyorsan sen bak diyesim var da sessizliğimi koruyup konuyu büyütmek istemiyorum bebekten bebeğe değişir beslenme süresi diye okudum oda mama kutusunda ne yazıyorsa onu yap diyo delircem
Sevo2855 Ozge2405 bizde de tam tersi ben emzikle avutup 4 saate çıkarmaya çalışıyorum eşim sürekli mama verelim diyo bizde tam 2 aylığız 120 yapıyorum onu içince en az 3 saat istemiyo ama bazen hepsini içmiyo o zaman erken acıkıyo karıştırıyorum ne kadar verdiğimi en az 90 yapıyorum ama Birde biz hipp kullanıyoduk sma ya geçtik daha uzun süre tok tutuyo
Sevo2855 Ozge2405 mama da 150 yazıyo 5 saatte bir,ben 150 versem içmez ki bu çocuk eşinize anlatın valla çok zor bizim tuvalet problemi var vallahi dün çocuk ağlarken bende ağladım acaba yanlış mı yapıyorum bıktım bu mama işinden diye keşke emzirebilsek ama kesin o zamanda sütüm yaramıyo mu kalitesiz mi derdine düşerdik
Zlm Ozge2405 her 10 CC suya bir ölçek mama koyuyorum aç olmasa icmezlee zaten yokken yap bı kere bak tok icmiyo dersin erkekler herşeyin profesörü zaten pek biliyolar maşallah 😊
Mugekiran Ozge2405 90 ml 3 ölçek oluyor. 100 koyduğunuzda belki daha az doyurucu olduğundan sık acıkabilir. 120 ml 4 ölçek verseniz eğer yiyebiliyorsa? Ve oyalayabildiğiniz kadar oyalayın bebeği yani hemen 2 saate bir vermek gerekmiyor eğer açlık göstermiyorsa veya çok ağlayıp huysuzlanmadığı sürece mama vermeyin bence. Gece özellikle uyandığında genelde oyalayip geri yatırıyorum bebeği gece çok sık mama vermek iyi değil bilginiz olsun tabi çocuğunuzu bilmediğimden çok bir şey söylemek istemem siz gozlemleyin ona göre ayarlayın ☺️
Birnazz Bende bebeğim iki aylıkken iki saatte bir 90 ml veriyordum her bebek bir olmaz kimi sık sık az az beslenmek ister kimide çok içip uzun süreli durmak ister bebeğinin nasıl bir beslenme süreci istediğini sen bulucan annesi 😊❣️
Ozge2405 GuzelEcemnur ne kusuru bende öyle düşünüyorum eşim olabilir ama çok bilmiş davranıyor çoçuk olduğundan beri bende böyle düşünmeye başladım sırf tartışmamak için yatakları ayırdım o derece sorumsuz da değil aalında ama mamaya gelince cebine akrep giriyo anlamadım
GuzelEcemnur GuzelEcemnur GuzelEcemnur inşallah düzelir eşiniz biz kizim her 2000 harcıyoruz bezi falan hariç sadece mamaya 4 aydır mama içiyor buda 8 bin tekabül ediyor eşim ağzın açıp hiç birsey demedi Allahim ondan kat kat razı olsun
Ozge2405 Sevo2855 valla keşke emZire bilsek bana tek zor gelen şey gece mamayı hazırlamak 😌 gerçi sütüm gelae bu sefer de sütün yetmiyor bu bebeğe derdi eşim Allah bana sabır versin 🤣
1Zeynoli Zlm Onun normali 30 cc ye bir ölçek değil mi? Kabız olmuyor mu çocuk?Hangi mamayı kullanıyorsunuz
Sevo2855 Ozge2405 ben süt verirkende su kısmı çoktu sütün diyodum bu çocuğa gaz yapıyo falan takıyodum kafama Hazırlamaya üşenmiyorum ama bizimki hazırlayana kadar yıkıyo ortalığı Allahtan bina boşta şikayet eden yok Sizin eşinizde arı mama alalım diye espri yapıyo mu🤦🏻♀️
Mugekiran Sevo2855 Mama ne kullanıyorsunuz? Bizde aşırı gaz sıkıntısı çekiyorduk her mamayı denedik en son Bebelac Gold var gazlı bebekler için üretiliyor sindirimi kolay onu aldım ve çözüm bulduk bu şekilde denemenizi öneririm bakın eğer hala çok gazı oluyorsa dediğiniz gibi yapın 60-60 verin isterseniz
GozdemHilal Ozge2405 aynı şeyleri yasadim çok veriyosun catlatcaksin obez yapacaksın bu kadar verilir midiye tam 5 aykavga etti benimle 5 ayyyy ben ne yapıyodum biliyor musun bunu bile yaptım mesela çocuğum 150 içeceko yapacak mamayı laf konuşmasın diye 120 ona yaptırıp gizlice 30 u ben yPtm ama baktım yok olmuyor niye yani niye bakan benim bucocuga annesi benim doktora gittik kilo alımı çok güzel dedi ortalama aliyodu fazladegil yani çatlatma misin çocuğu😬 dedm hocam kaç cc içmesi gerek o nasıl soru dedi ne kadar içerse o kadar içer o kendi belirlr dedi doyunca icmez zaten dedi ki Yusuf’un kilo alımı çok iyi dedi ne az ne çok kimi bebek istahlidir ki benimki öyle o gün bugün sustu kaç yapayım diye sorar soylrim gikini cikarmaz
Ozge2405 GozdemHilal bende öyle düşündüm perşembe günü kontrolümüz var 😂 o zaman doktordan duysun demiştim cünkü. Ciddi anlam da sinirimi bozuyor misal şuqn ben kalkıp bak anneler böyle böyle veriyormuş benim verdiğim de normal yaptığım da desem yine bi laf bulur söyler ay kocama şuan çok sinirlendim 😂😂😂