Wami yer yatağı öneririm ben 3. Ayından sonra onu yanıma aldım ikimiz yere geçiş yaptık kafam rahat bu şekilde. Bebeğim meme reddi yapmasaydı beşiğinde uyuturdum ama maalesef emmiyor bende yanında yatıyorum gece kıpırdandığı an emzirmeye çalışıyorum bazen yine de kabul etmiyor içmiyor uykusunu açmaya çalışıyor ama yine de emzirmeye çalışıyorum. Gündüz zaten asla emmiyor bende bari gece emsin diye onunla uyuyorum yoksa onlar için en güvenilir yer beşikleri👍❤️