Wami o dönem oğlum da çevirirdi kendini biz Yanyana yattığımız için her hareketine uyanıyorum zaten. Önce izliyorum neler yapabiliyor diye. İlk dönmeyi öğrendiğinde tam yüz üstü yatıp yüzü görünmüyordu birkaç defa ben çevirdim diğerlerinde de kendi yapamadığı için ses çıkardı farkedip geri çevirdim şu an 5 ay 17 günlük artık yapsa bile engel olmuyorum yuvarlanmayı eski haline dönmeyi öğrendi. Aslında yüz üstü çok durduklarında boyunları ağrıyor sinyal veriyorlar ses çıkarıp ama işte tetikte olmak gerekiyor. Eşim de yastık koy dedi ama ben boğulmasından korktum koymadım. Siz de yatağını dümdüz bir zemin olarak Bırakın yumuşak içine gömülecek bi yatak olmasın düz ortopedik yatak üstünde sadece çarşaf olacak etrafta yastık örtü battaniye vs olmayacak soğuksa da uyku tulumu