Sura20- uwwww hiç mi gitmediniz doğduğundan beri 🙈🙈🙈 anagggg
bebem 3 aylık doğduğundan beri düzenli aylık gidiyorum kontroller aşıları hepsi yapılıyor doktoru her ay nasıl olacağını bu ay nelerin beklediğini söylüyor numarasını da aldım Allah razı olsun istediğim zaman arayıp msj atıp bişiler sorabiliyorum artı saglık ocağına da aylık gidiyor kontrol ve aşıları oluyor gel devlet sşıları hem özel aşılarsınız yaptırıyorum