Sura20- Merhaba hanımlar..18 aylık bebeğim var ve biz hiç doktora gitmedik sadece rutin hemşire çağırıp sağlık ocağından boy kilo ölçümü aşısı falan oldu onun dışında bir kere normal bir çocuk doktoruna gitmedik bir kere çok ısrarım üzerine 11 aylıkken gitti özele muhteşem para alıyorlar devlette kendi doktorumuzu belirleyebilir miyiz ve her ay mı gidiyorsunuz siz sevgili anneler❤
Serapveminikleri Sura20- her iki kızımın da ayrı dr var devlette her gittiğimiz de tanıyorlar zaten randevuyu onlara ayırmaya çalıyorum
1mom1baby Sura20- devlette bi doktor seçip ona gidebilirsiniz tabi ama doğduğu aylar her ay kontrole götürülür sizin çocuğunuz büyümüş her ay kontrole gitmenize gerek yok
Eesay Sura20- ilk 6 ay her ay, çünkü göz kontrolü, kalça kontrolü oluyor. Sonra 9. Ay ve 1 yaşında gittik tam. 1 yaşında detaylı tahlilleri ve menenjit için takvim yapıldı. Artık 1,5 yaşında gidecek inşallah
Sura20- Serapveminikleri her ay mı peki hiç gitmediğimiz için soruyorum ne diye gidiyorsunuz yani rutin kontrol mu yada bebekte neler var yok gibi mi
Serapveminikleri Sura20- mesela ilk kızım 3 yaşında rahatsızlanınca yada iştahsız,kabız,zayıf gibi şeyler için takipte küçük kızım 2 buçuk aylık oda ilk doğduğu zaman kalça ult gibi şeyler için 3 defa götürdüm eğer bebekte birşey yoksa götürmeyin zaten hem covit hem mikrop kapmaz ☺️
birkizannesi_ Özelde doktorumuz var. Muayene ücretini veriyoruz. Kan ve idrarı sağlık ocağında yaptırıp götürüyorum. Ayrıca orda yaptırmaya kalksak anamız ağlar
Sura20- birkizannesi_ yani bi gittik 250 TL eksi ile çıktık sadece kan tahlili ve muayene ücreti her ay olacaksa veremem de
Sura20- 1mom1baby arayışına da girmedik açıkçası ama bu ay sıkı bir kontrolü olacakmış bu program da yazıyor ve hemşiremiz pekte sıkı kontrol etmiyor klasik şeyler acaba dedim doktor a mı götürsek
birkizannesi_ Sura20- bizde o hataya düştük idrar tahlili 100 liraydı. İlaçlar tüm ücretler 500 lira gibi bsey tuttu. Sonra aile hekimliğindeki hemşiremiz burda yaptırabilirsiniz deyince orda yaptırdık artık.
1mom1baby Sura20- şöyle yapabilirsiniz gideceğiniz hastanede hangi doktorlar var bakarsınız o doktorun adını google a yazarsınız doktorlarsitesi diye ve ona benzer siteler var orda doktor hakkındaki yorumlara bakarsınız içinize sinene götürürsünuz boyunu kilosunu ölçer kan tahlili yapilmadiysa ya da uzun zamandır yapilmadiysa söylersiniz tahlil ister gelisimiyle ilgili şeyleri sorabilirsiniz vitamin balık yağı önerir mi sorarsınız eğer yaptırmayı düşünüyorsanız özel aşıları sorarsınız bunlar olduktan sonra her ay gitmenize gerek yok hastalık olduğu zaman gidersiniz
Sura20- Vanilya ne güzel böyle olunca kendimi bebeğini düşünmeyen anne hissediyorum üstüne düşmeyen ilgilenmeyen falan
Sura20- Ltprknn sadece devlwtte olan aşıları yaptırdık ücretli aşıları hemşiremiz yaptırmasanda olur demişti
Woody Sura20- Tamamlayıcı saglık sigortası yaptırabilirdiniz 18 aydab sonra 6 ayda bir gidilir herhalde Neden gitmediniz anlamadim Ortada derdini söyleyemeyen bir bebek var Aile hekimi adi üstünde çocuk doktoru değil. Ebeler Allaha emanet genelde
Sura20- Woody herhangi bir sıkıntısı olmadı rutin kontrolü tabiki de yaptırdık göz kalça işitme muayenesi gibi ama onu dışında sadece sağlık ocağına gittik ben sadece gelişim açısından merak ettiğim için gitmek istedim ama dediğim gibi özel çok masraflı geldi devlette de ön yargılı davrandık sanırım🤗