yavrukussss kızım 19 aylık bebek arabasından ayağa kalktı ve düştü atladı daha doğrusu on tarafa bakıyordu yüzü. Kemer takınca cok ağladığı icin takmamıştım. Ve kafa üzeri düştü allah korudu resmen kaldırım kenarina düştü. Belirti olmayınca bende dr götürmedim. Ama çok korkmuştum hala gözümün önünden gitmez. Yani kafası dağıldı diye düşünüp cok ağlamıştım kızımdan cok ağladım hatta o korktuğu için agladi ve sütünü alınca susmuştu. Rabbim hepsini korusun. Geçmiş olsun sizede