Yanımda yatıyordu döne döne ayak ucundan düşmüş sırt üstü ağlıyordu hemen aldım 😓 Kusma gözlerde kayma falan olmadı kusar gibi oldu yuttu ama düşünce değil düştükten biraz sonra öyle oldu fışkırır tarzda değil. Şiddetli aglamadi kucağıma alınca korktuğu için sanırım biraz ağladı sonra sustu kafasının hiç bir yerinde morluk kızarma yoktu 2 saat uyutmadim çok şükür keyfi yerinde hareketlerinde bir problem yok sadece gözünü bı açıp kapatti sıkıca bidaha yapmadı şuan çok iyi acaba sonrasında bir problem olur mu en çok ondan korkuyorum ah temkinli davransaydim keşke diyorum ama bidahada yanımda yatirmam🤦