Deleted12 Hadiye of ya bundan çok krokuyorum allahım acil şifasını versin inşallah. Ne yapabilirsin fikrim yok. 4 aylık daha umarım hemen iyileşir. Ne ilacı verdiler.
Deleted12 Hadiye umarım en kısa zamanda geçer. Bol bol hava desteği ver. Su ver biraz içsin su yardımcı olur mikrobun gitmesine. Emziriyorsan sık emzir. Mama veriyorsan bence bi takviye al vitaminli doktoruna sor.
Elifsmotherr Hadiye Cnm çift maske tak bebeğini memenden ayırma ben öyle yaptım gece de aynı yatakta uyuduk mecburen çünkü sürekli emdi.
basakgolbasi Hadiye canım çok geçmiş olsun moralini hiç bozma bizde 23 günlükken covid19 olmuştuk bol bol emzir emzirmekten hiç kaçınma en büyük ilaç anne sütü 💞
Hadiye basakgolbasi Tesekkur ederim emziriyorum ama malesef sutum çok az ve sadece sağ göğsümde süt var napicam bilmiyorum 😣
basakgolbasi Hadiye bende tek göğüs emzirdim mama takviyesi ile büyüdük hiç sakınma bir damla bin fayda az geliyor olsa bile sürekli sık sık emzir ☺️
Emanetci Yagizalpp Hadiye bence şuna mama verme fikri yanlış bi düşünce bebeğin şuna en çok ihtiyacın olan şey anne sütü bol bol emzirin sütünüz bebeğinize göre antikor sağlar zaten mama verirseniz bu sefer belki sütünüzüde istemeyebilir ben o riske girmezdim
Yagizalpp Hadiye bizde onceden oldk 6 aylikti bebegim senin sütün azalabilir aman dikkat et hatta yanlis anlamazsan nacizane tavsiyem hastaligi atlatana kdar hem emzir hemde üstüne mama verirsen iyi olur. Emzirmeyi birakma ama tabiki