Mervi-10 Sutmuhendisi valla benimde öle doğumdan sonra geçer demişlerdi daha fena oldu ben agrı kesici fitil kullanıyorum çok memnunum
senamiray Sutmuhendisi doğum yapmış kadınlar sancı cekmiyor diyorlardı ama bende eskiden çok sancılanırdım ama doğumdan sonraki reglimde asla acı çekmiyorum sezaryen miydi doğumunuz
Aslihan1621 Sutmuhendisi benim de uzun ve ağrılı olur şuan regli olmadım oğlumdan sonra regli günüm azaldı