Sutmuhendisi Doğumdan 8 ay sonra başladı reglim. Bu üçüncü reglim mahvolmuş durumdayım tedavi gören oldu mu bir de sancı için reglinin kaçıncı günü gitmek lazım
Splash-Splash-Love Sutmuhendisi Kaçıncı günü var mı bu işin? Ben regl değilken bile gidiyordum. Bitkisel ilaç yazmıştı o bitene kadar kullanmıştım öyle iyi gelmişti ki yani bizim burda ilaç ismi vermemiz doğru değil bence. Direk hastaneye gitmelisiniz.
Sutmuhendisi Splash-Splash-Love hastaneye gittim bi test bi değer için adetin belli bir günü gitmek lazımmış tıpkı spiral takarken bi günü çağırdığı gibi. Ayrıca bütün ilaçları kullandığımı doktora o zaman belirttim başka tedaviler var demişti ilaç dışında tedavi olan arkadaşlar var öı diye sordum
Splash-Splash-Love Sutmuhendisi Bende gitmiştim g Hiç öyle bieey demediler ki benimde yoğun şiddetli geciyor ondan dedim
Sutmuhendisi Canimbebegim doktora gidip Her şeyi didik didik soracağım sizin için buraya yazacağım geçi okunmayacak yine 😅
Canimbebegim Sutmuhendisi Sutmuhendisi hahah lütfen yaz. 😛ben gittim normaldir sonuçta dediler abarttigimi düşündü doktor🥲
Sarekuzu_19 Sutmuhendisi Belki kist falan vardır hormonlara reglin üçüncü günü bakıyorlar genelde . Benim adet sancilarim doğumdan sonra kalmadı gibi bişey oldu önceden yerlerde sürünürdüm . Kekik çayı böyle durumlarda ise yarıyor birde novalgin damla icerdim
Canimbebegim Sutmuhendisi ben nerdeyse 13 aylıktı oğlum yeni adet oldum ağrım vs çok yoktu ama bu son ay epey oldu
Aslihan1621 Sutmuhendisi doğumdan sonra regli değişiyormuş ağrısız olan ağrılı oluyormuş az olan çoğalıyormuş falan geçmiş olsun inşaallah
Sutmuhendisi Aslihan1621 benim kendimi bildiğinden beri böyle hamile kalınca ohhhh dedim regl olmuyorum
Aslihan1621 Sutmuhendisi benim de uzun ve ağrılı olur şuan regli olmadım oğlumdan sonra regli günüm azaldı