DOLANDIRICI Aramızda çok yok bende 23.
Küçüğüm deyince bende 17 18sin falan sandım. Böyle durumlarda ilk önceliğin hastaneye gitmek olsun. Gidemiyorsan da 112yi aramak olsun. Çünkü o an ne oluyor biz bilemeyiz ve post açarsan buradaki anneler de hala bişey yapmadığın için sana tavırlı davranır. Sen annesi olarak tabi ki bizden daha çok önemsiyorsun ancak bizde birer anne olduğumuz için aklımız kalıyor merak ediyoruz. Endişe ediyoruz. Yani kısaca buraya yazmak asla mantıklı değil. Özellikle sağlık ile ilgili problemler.
Çok geçmiş olsun bence bi kontrol ettirseniz iyi olur 🌺