Hanımefendi burda kimse size limç yapmıyor ama ben bir heöşireyim çocupum kan kustu diyorsunuz bu çok ama çok tehlikeli mide kanaması olabilir herşey olabilir şimdilik normal gözükebilir ama uyur mamasını içer belki bidaha hiç kusmaz gayet normal gözükebilir ama bu sizi yanıltmasın lütfen şimdi gidemiyorsanız eşiniz gelince eşiniz ile birlikde mutlaka ama mutlaka acile gidin bakın tekrar söylüyorum hemen götürmelisiniz ama götüremiyorum derseniz mutlaka en kısa zamanda götürün aksi takdirde çok ama çok üzülürsünüz kötü bir durum olursa şahsen ben böyle bi durumda geri nasıl gelirim diye hiç düşünmeden giderdim çünkü bi yolunu bulursun illahaki ama ya çocukda ciddi bişey varsa ya bebekle yatış yapılırsa hastaneye hemen geri geleceğiniz ne malum bebeğinizin yaşadığı şey ciddi birşey basit değil yanlış anlamayın lütfen bebeğinizi sizden başka kimse fazla düşünemez ama ben sadece sizi üzmeden uyarmak istiyorum bebeğinizi rabbim korusun onu size bağıslasın