75kinalikuzu valla gecen saglik ocagindaki hemsire biz yapamiyoruz cocuk doktoru yapsin dedi doktora gittik hemsire yapar dedi en son bugun gittim hemsire yoktu ebe vardi o da istersen ben dokerim agizina bebegin dedi simdide ilac yoktu eczaneden sipars verdim yarin yaptircm bakalim ne olacak