Yucuhal oğlum 7 aylık hala aşamadım. 🤷🏻♀️ İlk zamanlar kadar olmasa da hala aynı durum devam ediyor. Abartmadan söylüyorum 3 aylık falandı sanırım ilk defa birinin kucağına verdim. Biri dediğim de 1.derece yakınımız 😂😂 hele eşimin tarafına 😡😡 ilk defa 5.5 aylıktı (başka sebepler de var, o yüzden hiç istemiyorum. Onlar da yüzleri olmadığı için talep edemiyorlar)