Kayınvalidemin yanına taşınmak zorunda kaldık. O bakacak işe başlayınca. Şimdiden her akşam bebek kucaklarında bırakmak bilmiyorlar. Özellikle de eşimin babası bebek kucağımda yada ana kucağında ağlarsa alıp vermiyor. Eşim çocuğuyla vakit geçiremiyor. Ben de bunu kıskanıyorum. Sinir oluyorum. Eşime sen al vakit geçir göz teması kur dediğimde o babaannesi dedesi bırak sevdin diyo. Ama her akşam her akşam yani gına geldi. Bu duyguyu aşan oldu mu ? Mesela 2 ay sonra işe başlıcam işten gelince kimseyle paylaşamam be yapıcam bilmiyorum 🙄