Goktug34 ben de 1 ay oldu işe geri döneli. Kızım tam 12 aylık. Başlayacağım için çok heyecanlıydım çünkü 1,5 yıl evdeydim pandemi nedeniyle. İlk gün biraz zor oldu benim için çantama body sini koymuştum özleyince koklayayım diye. Saat başı görüntülü aradım annemi. Alışamazsam bırakırım işi diye teselli ettim kendimi hep ama Sonra birkaç gün geçince daha rahatlıyor insan , inan bana çalışmak evden çıkmak çok iyi geldi bana. Eve gelince çığlıklar atıyor bana gelmek için zıplıyor resmen. Çok düşünüp üzme kendini bir başla iyi olacak inşallah.