Goktug34 ben de 1 ay sonra başlayacağım nasip olursa, kızım 14,5 aylık olacak. Kayınvalidem bakacak ve çok güzel bakıyor, son birkaç aydır evden çizim yapıyorum yine kızımı babaannesine bırakıp. Böyle daha iyi oldu bizim için alıştırma gibi. İşe başladığımda tek fark evde değil ofiste olacağım. Maddi olarak rahatlarız inşallah haftasonları bol bol gezeriz, güzel anılar biriktiririz. İstediğimiz şeyleri alabiliriz bebeklerimize. Sosyal olmak da bize zamanla çok iyi gelecek inanın🌸