bartutalha biogaia ve sab simplex kullanıyoruz ama faydasını pek görmedik duş aldırın bebeğe her gün karnına ayaklarına sıcak su geldikçe rahatlıyor bizimki, banyodan sonra zeytinyağla masaj yapıyorum ayaklarına göbüşüne uyanık ve keyfi yerinde olduğu zamanlarda gaz masajı yapıyoruz bol bol. Oğlum 3 aylık oldu gaz sorunu biraz olsun geçiyor sabredin sizde inşallah en kısa sürede atlatır bebeğiniz 😌 bir de gaz sancısı özellikle gece bastırdığı için akşam saat 10 11 gibi yıkıyoruz çocuğu mışıl mışıl da uyutuyor sıcak banyo 💕💕