Tokyo harcı için bol soğan sarımsak domates maydanoz pirinç kuşbaşı et ( küçültülmüş) baharatı tuzu nar ekşisi biber ve domates salçası, biberleri doldurup naneli az salçalı kaynamış suda pişiriyorum çok az diri kalınca kapatıyorum ocağı borcama alıyorum biberleri, altına kalan suyu azsa kaynamış suya nanaeli az salça katıp borcama döküyorum 190 derecede biberlerin üstü kızarınca kapatıyorum mis gibi tadı çok güzel oluyor. Karışık yazdım umarım anlatabilmişimdir