laliko35 kumsalazra21 çocuk doktoruna mi götürüyorsunuz yoksa sağlık ocağına mi biz kızımızı her ay hastaneye götürüyoruz aşıları da orada yapılıyor doktorumuz yönlendiriyor ben günde 1 defa mama veriyorum 3 aylik olacağız
kumsalazra21 laliko35 doğduğu zamandan beri çoçuk doktoruna götürüyorum özel bir hastanede hep doktorun yönlendirmesiyle hareket ettim bakalım beklemedeyiz mamalar işe yarar inşallah
Metehan123 Dr 3 aydan sonra kilo alimi yavaslar ilk 3 aydaki gibi ayda en az 500 gr almasini bekleyemeyiz dedi benimkinin de kilo alimi durdu gibi 3ten 4e geciste sadece 200 gr aldi bide cok hareketlendiler sikma canini toparlanir
kumsalazra21 Metehan123 inşallah toparlarız artık yorumlar beni kendime getirdi ek gıda süreci de yaklaşıyor 🙏
kumsalazra21 Sila91 yani her insanın bir olmadığı gibi bebeklerde aynı değil bende hiip kullanıyordum sonra evolvia rp1 kullanmaya başladım galiba benim sütüm de yağsız ama çok teşekkür ederim yorumlar beni rahatlattı
kumsalazra21 Buslee çok teşekkür ederim dediğim gibi ben sadece sağlık sorunu olabilir mi diye düşündüm doktorumda hiç söylemedi 4ay dan sonra kilo alımı durur diye bakalım umudumuz 5.ayda 🙏
kumsalazra21 Derya-Deniz bir yakınımızın bebeğide aynı şekilde erken doğum biberona alışık olduğu halde veremiyor almıyor napalım sağlıkları yerinde olsunda birde evolvia mamaları nı deneyin isterseniz bir araştırın doktorlar genelde öneriyor