Lulemom merhaba güzel anne 😍 önce sakin ol ve kendini dinle..
Yaklaşık 5ay silikonla emzirdim. Oğlum 38 hafta sezeryanla dünyaya geldi. Göğüs ucum olmasına rağmen oğlum tutmadı. Belki de emme refleksi tam gelişmemişti. Bir gün gece emzirirken düştü ve alamadım. Baktım öğrenmiş emebiliyor. Ertesi gün kendim bilerek takmadım. Derken derken baktım silikonsuz emmeye alışmış.
Demem o ki zamanla her şey hallolur. Sen içinden nasıl gelirse öyle yap. Hiç emmemesindense silikonla emiversin. Bir de sağımla bebeğin emdiği süt bir değil deniyor. Çıkan ölçüye takılma. Bebişin kilo alımına dikkat et. Doktorlar uyarır zaten ters bir durum olursa.
Bu arada silikon sütü azaltır diyorlar evet ama ben yaşamadım böyle bir durum. Umarım sen de yaşamazsın 🙏