Lulemom 7 günlük bebeğim var. Göğüs uçlarım küçük olduğu için silikon uç kullanıyorum. Ama doğru mu bilmiyorum. Gerçi yanlış olsa da başka çarem yok. Tutamıyor bebeğim. Zaten sütümde yetmiyo. Mama takviyesi de yapıyorum. Ama bi zararı var mı. Ne zamana kadar kullanabilirim. Hep böyle mi olucak bilemiyorum. İki göğüsümden toplam 30 cc süt geliyo. Uç kullandığın için sütün artmıyo bebek tam çekemiyor diyolar. Normalde 1 çekecekse uçla 3-4 kez çekmek zorunda kalıyor diyolar. Öyle mi gerçekten. Kullananlar var mı aranızda. Kafam çok karışık. Ne yapacağımı bilemiyorum
e1if Lulemom bende sağ meme için kullandım, sütün az gelmesi normal çünkü daha yeni doğum yapmışsın emdikçe emdikçe gelecek sütün, silikon ucu ben 1 ay kullandım dr çok kullanmışsın bırak dedi, sen sık sık emzir emdikçe Göğüs ucun da çıkacaktır
Hilal06a Lulemom ben iki aya kadar kullandım benim de ne sütüm vardı ne gögüs ucum onu kullanarak gögüs ucum çıkmaya başladı. Kullanın bir zararı yok.
Minikminik1420 Lulemom 1 aylık olana kadar kullandım ben sonra cıkarttım hem sılıkon ucsuz ememıyordu hem ck acıyırdu ben cok rahat etmıştım 1 aylıj olunca bebek de sen de daha ıyı oluyısun o zaman cıkarttık 1 yasına geldık hala cok guzel emer
Purpura26 Lulemom Benimde yoktu göğüs ucum. Hemşire silikon uç kullan dedi. Ama devamlı değil başta biraz çekiyordu. Ozaman ucu az çıkınca bırakıyordum. O uçla daha çok efor harcaması gerekiyormuş süt çekebilmesi için. Zaten normalde bile çok yoruluyorlar. O uçla daha çabuk yoruluyorlar. 1 hafta sonra uçları çıktı göğsümün. Emdikçe çıkıyor.
Lulemom simiyyy uçları dışarda. Onda sorun yok, sadece minik. Minik olunca da bebeğim ağzında toplayıp hepsini alamıyo. Sadece ucunu kemiriyo. O da çok canımı yakıyo 😥
Hilal06a Lulemom bende çok zorlandım 3 gün hiç sütüm gelmedi. Sagıyorum hiç sütüm gelmiyor 15 cc filan anca çıkıyordu . Gögüs ucum hiç birşekilde yok. Çok üzüldüm bebegimi emziremiycem diye bide emmek istiyor ama tutamıyor aglıyor filan bende hep agladım. Gögüs ucu kullandıkça gögsüm çıkmaya başladı. Eger denerseniz gögüs ucunu böyle iki hafta sonra filan arada emerken çıkartın öyle emzirmeye çalışın baktınız almıyor canınızı sıkmayın tekrar takın ben böyle yapa yapa alıştırdım gögüs ucunu da öyle bıraktım.
Minikminik1420 Minikminik1420 bana da hemsıreler kullanma anneyle bebek arasına bısey koyuyısun seni cok hıssetmıyor bunla uzun sure emmez bırakır dediler psıkolojık olarak o dönemde hıc söylencek laflar degıldı ama hıc oyle olmadı 1 yasında hala meme bagımlısı oglum var. Ilk zamanlar gercekten meme ucları kotu oluyo, tam ucu cıkmıyor herkesin bebek sılıkondan emebılıyorsa hıc uzme kendını. 1 aylık oldugunda cıkarmayı dene ucu da cıkmş olur
Zahire38 Kizlar 4 aylik olucaz 1 hafta sonra deli gibi meme reddi yasiyoruz bi oneriniz varmi acaba nolur bi yol gosterin😭😭
Hilal06a Zahire38 ınstagramda emzirme danışmanı var adı dilrubaydı galiba orda herşeyi yazıyor Bi bakın isterseniz birde mesaj atarsanız da sorularınızı cevaplıyor.
Lulemom Minikminik1420 şuan emiyor sıkıntı yok. Ama sütün o yüzden artmıyo diyolar ona üzüldüm biraz 😥
azra1616 Lulemom canım bak o dedi bu bunu ddi kapat kulaklarını moralini yüksek tut sakin stresten uzak rahat al kucağına baş başa kalın odada emzir gelicek benim ilk 10 gün gelmedi sonra geldi ilk emzirirken bnm de hiç göğüs ucum yoktu uc kullandım tamam yoruluyor ama o kadar azıcık azıcık öyle öyle sütun artıyor sonra göğüs ucu sadece gaz yapıyor onu da ben nurse gaz damlası kullanmıştım sorun yaşamadım emzirdikten sonra mutlaka gazını çıkarırsın sonra zamanla bırakırsınız ben tam 5 ay kullandım 😓daha yeni yeni birakiyoruz
Lulemom azra1616 şuan öyle aman aman gaz sorunumuz yok. Yani oluyo çıkartıyo. Biraz uğraştırıyo ama Saatler süren bi sancımız yok, ama ilerleyen dönemlerde olur mu acaba. O damla işe yarıyor mu. Şuan kullansam mı ki
Minikminik1420 Lulemom hayır ondan artmadıgına asla ınanmıyorum cunku ben 1 ay kullandım ve vardı sütüm baya. Süt zamanla artar ya ılk zamanlr desteklersın mamayla sonra arttıkca gerek kalmaz zaten.
azra1616 Lulemom ilerde olmaz göğüs ucundan ne kadar geç kullanırsınız o kadar ıyi bize doktor 15 gün mü tam hatırlamıyorum gaz olmazmış ddi ama bnm kızda oldu ama çok şükür öyle delice ağlamadı saatlerce
Minikminik1420 Minikminik1420 ve dıyorsun ya 30cc gelıyor sut dıye ıste onu bılemezsın sagdıgınla bebegın cektıgı farklı. Bol bol emzir bu surede ac kalmasın dıye takvıye yap sırıngayla,