AzraBabyy ben 4. Ayında bıraktım canım. Tesadüf oldu. Ana kucaginda dururken uyudu kaldı.aldim yerine yatırdım 1 saat uyudu hareketsiz. Daha sonra direk öyle yatırmaya başladım.eline hep bı oyuncak verdim. Onu sıkı sıkı tutarken öyle öyle alıştı yani. Bide hazır olması çok önemli onu fark edersiniz. Mesela bazı bebekler hiç kunadaga ihtiyaç duymaz bazıları duyar.