AzraBabyy Bebeğim 3 ay 20 günlük hala kundaksız kendini uyandırdığı için kundak yapmak durumunda kalıyorum. Nasıl kesin olarak bıraktırabilirim taktik varsa bildiğiniz söyleyin de çocuk da rahatlasın ben de 😑😑
egeninanns AzraBabyy ben baştan beri sadece gündüz kundak gece serbest yatırdım . 4. Aydan sonra ara ara kundaksız gündüz uykusu yaptım . 5. Ayda tamamen kestim . Zaten kendisi istememeye başladı
Gif AzraBabyy ben sadece doğduğu hafta kundak yaptım bir daha yapmadım.Hep yüz üstü uyuyor sırt üstü yatırdığım zaman çok kıpırdıyor.Yüz üstü yatırmayı deneyin gece uykusuna en azından.Daldıktan sonra koyun yatağına yoksa huysuzlanabiliyorlar.😊
Balbebegim2021 AzraBabyy 4. Aydan itibaren önce gece kundaklamayı sonra gündüzü kesmiştim. Ama birden yapmamıştım. Gündüzü kesmek daha zor oluyor bu şekilde önermişlerdi bana önce geceden başladım. Sizinde işinize yarayabilir 🙏🏻🌼
Dyg1dyg Ben careyı yuzustu yatırmata buldum kesınlıkle el ayak oynama yok ve oglumda sevıyoo daha uzun uyuyoo. Dene ıstersen
AzraBabyy Dyg1dyg ben korkarım öyle bırakmaya ya başlarda yapıyordum gündüz uykusunda ama şimdi Cesaret edemiyorum 😑😅
AzraBabyy egeninanns geceleri kendi açıyor kollarını serbest yatıyor da yine de uykuya dalarken bağlanmak istiyor bakalım denicez bir şekil
Dyg1dyg AzraBabyy nedenkıı bebegın buyumus artık kafayı kaldırabılıodur. Ha o dusunce bendede vardıı sureklı bakıodum halada bakıorum ıcım rahat etmıyıo. Ama duzde yatırsam sureklı bakarım pimpiriklıyım 😂
ruveydaaa AzraBabyy aynen 8 aylığız uyuduktan sonra açıyorum hayta kundağı alıyorum çünkü uyanınca Allah korusun dolanıyorlar :(
AzraBabyy Gif ilk ay bende yüzüstü uyuturdum da sonra uyanmaya başladı öyle koyunca bıraktım bende denemeyi
Ayre11 AzraBabyy bu konu hakkında imstagramda @tunalihayat sayfasında beste hanım çok güzel bı yazı yazmıştı Mutlaka okuyun derim🥰💞🌼
BzeynepC AzraBabyy 5 aylikti kundagi biraktigimda. Ilk basta 2 elini de kundakliyorum. Dalinca birini cikariyordum. Oyle alistirdim. Sonra kendisi hareketendi durmamaya basladi zaten😆