acimavi aynen nike cok tatli duruyor kucuk cocuklarda bizim cevrede hepsi nike tercih ediyor 🥰 nike pico bence ilk adim ayakkabi olarakta uygun ben onu ve air jordan aldim tatilde birde vicco aldim cok begendim, tabanlari dayanikli ama yumusak. Ozelikle soguk havada nike guzel koruyor diye dusunuyorum, yurumeyi tam cozunce nike’in runner ve air force 1 modeli guzel olur 😊