Sevgili anneler, sanırım kızım artık yürüyecek🤗😂 bugün kendi kendine tay tay durmaya başladı, ellerini bırakıp gülüyor, Allah ın izniyle 2 haftaya, 14 aylık olana kadar yürür diye düşünüyorum😂 şimdiden bilgili olmak adına ona alabileceğim, sağlıklı ve düzgün yürümesine olanak tanıyan ilk ayakkabısı için hangi markaları, modelleri tercih edebilirim? Sizin kullanıp memnun kaldıklarınızı paylaşmanızı rica ediciğim💃🏼