Mervekaynak Belislinaa Ayyy daha çok yeni bak zamanla nasilgidiyor kilolar göbekler ödemler asla emzirmekten vazgevme☺️☺️☺️☺️
DefneNil_ Belislinaa Hayır bol bol yürüyün ilk bir hafta ağrı çektim sonrası dikişim olduğunu bile unuttum ama tabiiki çok dikkat edilmeli daha yeni sonuçta 😊
Banu_alper Belislinaa haftasina giydim ama hamile pantolonu hamile tayti giydim bir sure sonra o bollanmaya baslayinca gidip yuksek belli pantolon almistim onu giydim
DefneNil_ Mervekaynak Kız ben doğumdan 3 gün sonra eski kiloma döndüm 20 gün sonra 34 beden pantolonumu giydim keşke öyle kalsaydım bende kilo alamıyorum maalesef
Esmos26 Belislinaa dikişten değil de pantolonlarıma sığamadığım için giyemedim 😀 3 aydan sonra anca olmaya başladı iyi ki taytlar var 😅
Miskokulu2 Belislinaa bana hiç bişey olmadı hamile pantolonu yada pantolon etek tarzı şeyler giydim. 3 aylık oldu yeni yeni giyiyorum ama 1 beden büyüğünü 😇
Esmos26 Miskokulu2 hamilelikte kullandığım hamile taytlarını giydim neredeyse 2 ay 😀 ayy gitmeyecek sandım o kilolar hala daha var gerçi tam bitmedi son 2 kg 😅😅😅
Miskokulu2 Esmos26 7 kilo duruyor daha ama belli değil boydan dolayı. Ben istemiyorum çünkü hiç bişeyim olmuyor 😑😂
Dmt-01 Belislinaa 2 gün sonra bebeğimi acile götürmem gerekmişti ozaman giymiştim valla hamile pantolonum vardı onu giymiştim
JackDaniels bireylul Yeni yeni çalışıyorum ama hem o uyuşukluk hissi hemde hafif kabarıklık içimi kaldırıyor🙊
Duyulurum Mervekaynak bence onlar hamile pantolonu giydiler 🤔😄 ben hamilelikte pek kilo almayan ve sonra kiloları hemen veren biri olarak hemen giyemedim ödemden. İki aylıktı sanırım goyindigimde
Mervekaynak Duyulurum işte bundan bahsediyorum kilo olmasa bile ödem oluyor şişler hemen inmiyor ki,,😁😁
minmin-hanim Belislinaa ne kadar süre sonra indi ben şu an altı aylık gibi duruyorum kanamam da fazla ondan mı acaba ?