JackDaniels Belislinaa Benim canım çok tatlı o yüzden 1 ayı bulmuştu giymem🤣 6.5 ay oldu hala dikişlerime bakmadım, ellemedim mesela🤣 Ama 2.-3.haftasında giyenler var
Mervekaynak Belislinaa doğumdan önce giydiğim pantolonlara tam 3 ay sonra girebildim. 1 hafta sonra kontrole giderken giyenlerin ödemeleri şişleri falan nasıl inmiş yaa🙄🙄
JackDaniels Belislinaa Çoook geçmiş olsun ben o dönem eşofman stayla idim🤣🙈 Canım acıyordu yani benim bilmiyorum. Hatta 1.hafta kontrolünde doktor bandajımı çıkarırken o kadar sıkmışım ki kendimi bayılmıştım🤣
Belislinaa Mervekaynak benim de göbeğim kalmadı doğumdan sonra demek ki onların da gitmiştir azıcık vae göbüşcüğüm 🙈😂
Duyulurum Mervekaynak bence onlar hamile pantolonu giydiler 🤔😄 ben hamilelikte pek kilo almayan ve sonra kiloları hemen veren biri olarak hemen giyemedim ödemden. İki aylıktı sanırım goyindigimde
minmin-hanim Belislinaa henüz üçüncü günüm evde yatıştayım hastahane sağlık ocağı için falan çıkmam gerekecek bilmiyorum nasıl yapacağım karnım hala şiş
Mervekaynak Belislinaa göbek oluyor vücudun toparlama zamanı oluyor ben 3 ay sonragirebildim valla😁😁😁
Kadifemsii Belislinaa 4 gün sonra topuk kanı için sağlık ocağına giderken 😀 giyilmeyecek bi durum yok canım beli karın kısmını çok sıkmadığı sürece
Belislinaa Mervekaynak doğumdan sonraki ilk gün dedim ki çocuğu içerde unutmuşsunuz 😂 beş altı aylığı içerde duruyor dedim sonradan bi anda indi 🤣 az var şu an
DefneNil_ Mervekaynak Kız ben doğumdan 3 gün sonra eski kiloma döndüm 20 gün sonra 34 beden pantolonumu giydim keşke öyle kalsaydım bende kilo alamıyorum maalesef
minmin-hanim Belislinaa ne kadar süre sonra indi ben şu an altı aylık gibi duruyorum kanamam da fazla ondan mı acaba ?
JackDaniels bireylul Yeni yeni çalışıyorum ama hem o uyuşukluk hissi hemde hafif kabarıklık içimi kaldırıyor🙊