Pembepanterr merhaba benimde oğlum düzeltilmiş 15 kronolojik 17,5 aylık 29+3 de dogum yaprım 2,3 yaşa kadar zaten düzeltilmiş yaşa göre bakarlar (her ne kadar kronolojik yası yakalasalarda)
bence gayet iyi sadece daha cok konuşup daha cok sosyalleşmesini sağlamanız lazım🌼
bizimki de anne baba gel ver al anane vs diyor daha iyi de olabilirdi ama asla kötü değil ki sizinki de gayet iyi maşallah.
komut alması anlaması çok önemli🍀