Pembepanterr kızım 17 aylık olmak üzere çok konuşur ama genelde anlamsız tabi , mama , baba net şuan, senin bebeğinde oldukça normal kimse ile kıyaslama her bebeğin gelişimi farklıdır farklı zamanlarda yürür farklı zamanlarda konuşurlar.Sana ekstra tavsiyem neler olur ben kızıma herşeyi anlatıyorum bak şimdi fasülye pişiriyorum, hadi gel banyo yapacağız(cıbı demem mesela), aa bak ne güzel bir köpek( hav hav demem) bütün kelimeleri doğru öğrensin diye, hepsini biliyor şuan ama teleffuz edemiyor tabi ki