Ozlemdoga cnm atak döneminde olbilirsiniz aynı şeyi yaşadım benim kızım anne sütü alıyor sadece aynı şekilde emmek istemiyordu ağlıyordu sürekli biberon almıyor zaten 2 3 gün aç gezdi bildiğin mafoldum. Atak haftası geçti çocuk düzeldi bebeklerin büyüme atakları oluyor muhtemelen o yuzden 1 2 haftaya düzelir benimki düzeldi normal seyrinde devam ediyor suan