Merhaba hanımlar. 13 mayısta 3 aylık olacağız Allah'ın izniyle. Bebeğimi mama ve meme olarak besliyorum sütüm yetersiz çünkü. Golden goat mama kullanıyorum.
Bir kaç gündür bebeğim emmek istemiyor ağlamaya başlıyor memeye gelince. Yada ağzına alınca bir iki çekiyor yine ağlıyor. Süt olsa da olmasa da.. Aynı şekilde mama da yapıyor. Önce emzikle kandırıp arkasından biberonu veriyorum öyle alıyor içiyor. Huy mu değiştiriyor yoksa dişleri çıkacak da o yüzden mi almak istemiyor anlamıyorum. Uyku halindeyken sorun olmuyor o zaman beslenmesini yapıyor. Ya da kendi istediğinde onu beslediğimde ağlamıyor. NE yapacağımı şaşırdım neden böyle oldu. Benim gibi bir durum yaşayan var mı? Kilo almayacak diye tedirgin oluyorum. :(