Mervepekcan esleminannesi2 analık izni bitimi personelin isteğine bağlı nöbete izin verileceği haberini okudum sendika kazanım olarak haber sitelerinde yayınladı resmi yazı görmedim daha bnde ucretsız ızındeyım
Mervepekcan esleminannesi2 doğum öncesi 8hafta. doğum sonrası 8 hafta toplam 16 haftadır 657 analık izni süresi.
Mervepekcan Mervepekcan esleminannesi2 8 haftalık bebeğini yada 16 haftalık bebeğini bırakıp kimse nöbet tutmaz bence ama yıllık ızınler rapor hakkı vs bıttıkten sonra degerlendırılebılır bir secenek bizim ilçede acillere verılıyor mesaiciler. Nöbetimi tutarım daha mantıklı
esleminannesi2 Mervepekcan Mervepekcan benim bebeğim 9 aylık şu an ve mama ve ek gıda alıyor iş yerim 70 km uzaklıkta benim için nöbet daha güzel olacak çok teşekkür ederim cevabınız için 🌸☺️
Mervepekcan esleminannesi2 estagfurullah adınıza çok sevındım .ınanın 5 gun acilde mesai yapmaktan daha iyi benim içinde nöbet tutmak. Herkes kendi işini yaparken mutlu🥰
esleminannesi2 Mervepekcan kesinlikle öyle katılıyorum işe çok zor gittim bu süreçte hepimiz neyi istiyorsak o olsun herkes mutlu olsun inşallah. ☺️🌸