esleminannesi2 Mlke301020 Gulsah10 mylittlebabys Uerdem Doğum yapanlar direk nöbete geçebilir diye bir şey duydum kızlar doğru mu acaba bilginiz var mı
Pandaliii esleminannesi2 kardeşim paramedik ordan biliyorum yanlış değilsem doğum izni bittikten sonra 2 sene masa başı çalışıyorlar.
Uerdem esleminannesi2 dogum yapmış kadın 1 yıl mesaiye kalmaz gece vardiyasında çalışmaz nöbete kalmaz iş kanuna göre bir ara bakmıştım bir ara
esleminannesi2 Mlke301020 Mlke301020 başhekimliği aradım yazı gelmedi dediler bir şart falan var mı acaba direk geçiliyor mu çok merak ettim çok teşekkür ederim bu arada🙏🏻
Mlke301020 esleminannesi2 benim arkadaşım bugün söyledi sütçüler nöbete geçecek diye yazı yakında gelir o zaman
Mervepekcan esleminannesi2 analık izni bitimi personelin isteğine bağlı nöbete izin verileceği haberini okudum sendika kazanım olarak haber sitelerinde yayınladı resmi yazı görmedim daha bnde ucretsız ızındeyım