Ebruugurlu61 1203gb bizde verdik hala cikmadi eylülde vermistik hayirli sonuclar aliriz insallah cok gecmis olsun🙏
Izmirlianne35 Ebruugurlu61 merhaba bebeğinizin son durumu nasıl acaba benimde West 20 aylık oturma konuşma yok
Bekir1905 Ebruugurlu61 merhaba size sormak istediğim şimdi ne durumdasınız biz daha yeni başladık west sendromu ve neler bekliyor bizi hala bilmiyoruz :(
Bekir1905 Izmirlianne35 fizik tedaviye gidiyormusunuz bizimde west dediler 6 aylığız 1 ay önce tehşiş konuldu daha emin değiller :/
Noanoa Bestdrin öncelikle çok geçmiş olsun. Benim 10aylik bebeğim için eeg çektirdik sonuç bekliyoruz ama biliyosunz ki beklemek çok zor. Eeg goruntunuz nasıldı acaba. Ne gibi belirtiler vardı bebeğinizde ve gelişimi normal miydi ?