Esto24 Ebruugurlu61 eegniz nasıldı bizde çektirdik dalgalar uzun uzun değilde ufak ufak oek zikzak çizmiyordu
Ebruugurlu61 Esto24 Nasil anlatabilrmki dalgalari zikzakliydi bayagi bizimki en son cekilen ilk cekilenden cok farkli zikzak var ama sık degil normal cikti tamamen
Esto24 Ebruugurlu61 sizin bebeğiniz yüzünü buruşturuyor mu ağlıyor mu inşallah tedaviye yanıt verir hiç bi hasar kalmaz rabbim kimseye yaşatmasın
Ebruugurlu61 Esto24 agliyordu benimki kasiliyordu vücüdu anliyorsunuz zaten direk dokununca durmuyordu
Kaansmommy Ebruugurlu61 benim 15 ayklık oğlemda west sendromlu 8 aylıkken teşhis konuldu o günden itibaren hayatım kökünden değişti oğlum aynı zamanda serabral palsili
Esto24 Kaansmommy benim oğlumda doğumda oksijensiz kaldı dediler şuan 3 aylık dr iyi görünüyor dedi ama ilerde belli olur dedi sizin bebeğiniz nasıl neresini kullanamıyor Kaansmommy
eminemre99 Ebruugurlu61 canım benim hayırlı haberler alırsın inşallah bir sknti yoktur eğer varsada Allah’ım sifasini veriri inşallah canım 😘🤲
Havvakck Ebruugurlu61 öerhab benim kızımda böyle yapıyor size kızımın videosunu atsam bi bakabilirmisiniz 😞
1203gb Ebruugurlu61 Merhaba uzun zaman olmuş yazalı.Hala Ali Cansu’ya mı gidiyorsunuz? Biz de ona gidiyoruz. Epilepsi teşhisi kondu.Memnun musunuz doktordan.
Ebruugurlu61 1203gb bizde verdik hala cikmadi eylülde vermistik hayirli sonuclar aliriz insallah cok gecmis olsun🙏