Acemianneyizz bizde de oldu uzamış sarılık dediler.. 2 aya yakın sürdü açlık toklukla alakası yoktu sırf sarılık diye hem süt hem mama veriyorduk doktorlar öyle dedi yani sonra geçmeyince uzamış sarılık emzirmekten başka çare yok.. gündüz bizim hiç durmadan emiyordu zaten gece de ilk ay 2 saatte bir uyandırdım ikinci ay 3 saatte bir.. geçiyor her türlü siz stres yapmayın sadece