Acemianneyizz tam 3 ay uğraştım sarılıkla, sakın aman şeker veriyim geçer şunu vereyim geçer de demeyin sadece bol bol emzirin 2 saati geçmesin bir hafta kuvözde kaldı fototerapi aldık bol bol emzirdim düştü bizim de ilk başta 13 dü ışın verince düşüyor sonra hemen artıyordu ama zamanla geçecek merak etmeyin oğlum prematüreydi çok zor geçti o yüzden sürekli ağladım , 12 sınır sizinki çok çok yüksek değil zaten zamanla düşecek merak etmeyin ilk zaman sadece insan çok korkuyor siizn sütünüz onun şifası 1- 1 .5 saatte bir mutlaka emzirin