Buse60 aa duymamıştım video da 12saat dolapta bekletmişlerdi teşekkür ederim haber verdiğin için. Bu arada seninki nasıl olmuş☺ brn benimkinin tadına baktım labne değil de normal peynir gibi olmuş birde en tuzsuz yağsız peynir sütaşın daha az yağlı daha az tuzlu yazan bir süzme peyniri var ondan kullandım o yüzden galiba biraz tadsız tuzsuz gibi geldi ama sanırım bebek için daha uygun bizim yediğimiz labneler sırf yağ