Buse60 Anneler az önce labne peynir yaptim tutar mı nasıl olur bilmiyorum hemen anlatıyım kısaca süzme peyniri ezdim ve sütün içine attım karstrdm sonra farkettm ki peyniri ezip bi iki kaşık sütle karistirmak lazmmis sizce tutarmi yaptgm 🙄🤔
Melihakrds Buse60 yaa bende dün akşam denedim süzme peyniri sütle çırptım fırın ı az ısıttım sonra kapattım fırını uyudum ama tutmamış ya tarifte fırın biraz açık kalsın diyordu ondan mıdır bilemedim
AgentMom Buse60 sütü Şuan pürüzsüz mü. Eğer öyleyse tutar. Güzelce bir battaniyeye sarın. Akşam ağzı açık dolapta 2 saat bekletin. Sonra da süzmek için tülbente koyun süzdürüp dolaba atın. Sakın gece dolaba koymayı unutma. Süzdüğün suyuda karton bardaklara koy ağzını streçle buzluğa at . Çorbalarına koyarsın
Buse60 AgentMom iki saat oldu cnm mayaliyali ama üstünde biraz peynir var tutmyck galiba 😔 dediğim gibi peyniri sütle çırpmayi unuttum karton bardak yok başka neye koyabilirim
Melihakrds Buse60 az önce baktım suyunu süzümeye koydum da olmuş gibi ya aslında ama biraz sulu olmuşdu o yüzden olmadı siye düşünmüştüm☺
AgentMom Buse60 biraz fazla tut mayalanmayı. Baktın bebek yemiyor siz yersiniz. Bizde genelde biz yiyoruz. Buzdolabı poşetine az az koyup koparılacak şekilde yapabilirsiniz karton bardak yerine
Buse60 Melihakrds Suyunu peynir altı suyu olarak kullan cnm da kaç saat bekletin dışarda buzdolabında da beklet bende çırpmayi unuttum sütle acaba benim ki tutacak mı
Melihakrds Buse60 dışarda 7 saat dolaptada bi 6_7saat beklettim 12saat diyorlar ama sabırsız biriyim bakmadan edemedim😂 sizinki de olur inşallah
Buse60 AgentMom Teşekkür ederim cnmm 5.5 6 sattir mayalaniyor kavonoza baktım da görüntüsü peynir görüntüsü olmuş galiba 🙏 biraz da dolapta bekler açar bakarım
Buse60 AgentMom canımm peynir tutmuş kavonoza baktım dolaba koydum şimdi 7 saattir dışarda mayalandi şimdi de dolaba koydum yarın sabah açarım artik peynir suyu bile olmuş 🙏🥰
Buse60 Melihakrds Al bendende okadar 😂😂😂 bende sabırsız biriyim ama dayancm yapcak bişey yok 6 saat yarım saat sonra doluyor sonra dolaba koyarım öle beklesin bakalm 😂😂 sonucu merak ediyorumm