Aminem eceyiilmazm ben kızım alişmasn diye dogdugu günden beri kndim hariç kimse altını açtrmadm kimsenin yanında da degişmedm alişkanlık olmasn bilincine anne hariç kimse ye açılmaması gerektgini bilsn diye 2 yaşa geldk şuana kadar öyle devam ettk ama tabiki de babalar da değişir duş aldırır sonuçta babası
_ulku_3558 eceyiilmazm ben genelde sadece kendim degistiriyorum ama mecbur kalinca seve seve degistirir. Mahremiyet acisindan sadece bir kisinin degistirmesi dogru diye dusunuyorum kizim 2 yasinda uzerini degistirmek icin bile izin isterim malum ortalik, esime yada aileme guvenmeme gibi bir durum degilde cocugun mahremiyetine saygi olarak dusunuyorum
Badem _ulku_3558 bebek bakımında iki kişi sorumlu olmalı anne ve baba. Diğer durumlarda sadece farklı bir kişiyi görevlendirin ki kafası karışmasın deniliyor. Mahremiyet açısından evet. Biz ikimiz de aynı ilgileniriz eşimle bebeklerimizin bakımıyla. Birine bırakmak zorunda kalırsam oğluma anlatıyorum bu seferlik teyzen seni tuvalete götürecek çünkü biz yokuz evde onun dışında kimse götüremez vs diye. Mesela oğlumu babası işyerinde yanında götürür arada, giderken bana anne çiş gelirse sadece baba götürebilir amca dede olmaz der o da beni tembihler. Biz böyle yapiyoruz 🤗
Badem eceyiilmazm tabiki değiştirebilir. Benim Bir oğlum bir kızım var. Eşim ikisinin bakımıyla da aynı ilgilenir. Oğlumu yıkayıp kızımı yikamasin mı? Anne neyse baba da odur. Bana diğer düşünceler çok ama çok saçma geliyor.
EylulAda- Yani birde şu açıdan bakın, o korunmaya bakılmaya muhtaç bi yavru. Annenin işi çıktığında, hastalandığında veya sadece dışarı çıktığında babası tek başına çocuğuna bakamicak mı? Bu birkaç saat içinde Bebiş altını doldursa nolcak 🤔😐
balyanakannesi2 eceyiilmazm Benim eşim değiştirmez ama yanlış olduğundan değil beceremediğinden 😂 bezi takınca genelde hep çiş içinde kalıyor çocuk yazık. Bizim oğlumuz var sorun yok ama abim kızının altını değiştirirdi. Yiğenim kendini farketmeye başlayınca bıraktı
Badem EylulAda- benimkide biz bu işin altindan tek başımıza kalkamayiz bunu anca sen halledersin diyip geri kapatiyor 🤣
_ulku_3558 Badem genel bakimi bana ait esim cok gec saatte gelir genelde kizim o saatte ya uyur yada uyku oncesi dir hani cok fazla dahil olamiyor esim, genelde yikanmayi babayla daha cok seviyor ama ben olmazsam tabiki yapiyor valla mahremiyet kismina kendimde dahil olmak uzere cok dikkat etmeye calisiyorum kizim 2 yasinda tam akli eremedigi icin elimden geldigince ogrenmeye ogretmeye calisiyorum 😊
Toprakaren eceyiilmazm evet değiştirebilir eşim gündüz evde olmadığı için gece hep eşimi kaldırıyorum bebeğin altını değiştir diye saolsun ikiletmiyor 🧿
tekboynuzluat eceyiilmazm ben çok istiyorum ama eşim asla değiştirmiyor sebebi çişi ve kakasından dolayı🤦🏻♀️ Ama hep eşim yıkar kızımızı. Bence bütün babalar yapmalı
Deterjanhanim eceyiilmazm tabi ki değiştirebilir babası yani sonuçta bazı günlerde banyosunu da yaptırıyor gayet normal bı durum
Turkologanne eceyiilmazm Kızım 6 aylık oldu bu zamana kadar hiç el atmadı bu olaya ama salı günü okulda seminerim var ve bebege o bakacak sanırım o gün bir ilke imza atacak dilerim başarabilir 😁
Balarisi_melisEla Kız bebegim var babasıyla birlikte yikariz yaninda altinida değiştiririm ama kaynanam her gördüğünde bak işte böyle yapma açma altını diyo dinlemiyorum açıyorum yine ama içim rahat etmiyo sanki onun inadina yapiyomuşum gibi ama babasi yani ben rahatsiz olmuyorum.