yaseminoztrk Miniknisaaa1 her türlüsü zor gerçekten. Ben hep keşke bana yapsalar aşıları da antikor bebeğime geçse diyorum 😁 dayanamıyor insan el kadar bebeğe
Miniknisaaa1 yaseminoztrk evet bu yüzden bazen eşim tutuyo kızımı bazen ben ağlayınca dayanamıyorum 😔
Ferhaykoo Miniknisaaa1 ateşi huysuzkuğu hiç olmadı fakat çok ters birşeyle karşılaştık şuan kızım 9 aylık 4.ay aşısından sonra kolu yani aşı olan yer balon gibi şişti iltihap kaptı 7 buçuk aylıkken iltihabı akmaya başladı suan hala uğraşıyorum dokununca canı yanıyor üstüne yatınca kanıyor yeni yeni toparlıyoruz kurumaya başladı şükür 🙏
Aselipekveannesi Miniknisaaa1 olsun uzulme vitaminlerini ihmal etme mama reddide yasamasin dikkat edersin
Ferhaykoo Miniknisaaa1 doktorun tek söylediği hiç dokunmayın banyo yaparken dikkat edin mikrop kapmasın dokunmayın 😏 acildekiyi birisiydi ki fucidin yazdı o biraz kurutttu şükür
Roseses Yok canım ya boşa tedirgin etmiş sizi kızım 2,5 yaşında şimdiye kadar hiç bir aşısında ateş vs olmadı, Kısa süreli halsizlik ve uyku hali oluyordu kızımda sadece
Damla29 Miniknisaaa1 benim oğlum normaldede mız mız bi bebekti ama aşı zamanları uykusu olurdu yani hafif geçirirdi öle ateşi vs bişeyi olmazdı sizde korkmayın her bebek aynı geçirmez bende cok tedirgin oluyordum ama umdugum gbi olmadı
Miniknisaaa1 Ferhaykoo bide kantaron yağı çocuklarımız için evimizde bulunmadı gereken tek ve en güzel şey