Miniknisaaa1 bunlar her aşıdan sonra olabilen şeyle ama öyle korkutucu değil, can sıkıcı biraz. Bir de bebekten bebeğe değişiyor. Ateş olacak diye bir şey yok. Huzursuzluk biraz oluyor genelde. Misal aşıyı olun, unutun o derece yan etkisiz dedikleri rotavirüs aşısı benim kızımda 3 gün huzursuzluk yaptı. İnanın hiç belli olmuyor. Geçmiş olsun şimdiden